Bad news!!

Har väldigt dåliga nyheter.. I tisdags skulle ju vi tala ut med en viss människa men icke saaa nicke så blev de ej, jag var väldigt besviken på detta och tänkte men på onsdag kanske! När onsdagen kom och jag var väldigt förväntansfull blev de något? NEJ! Och jag var också helt ensam, mitt gäng hade lämnat mig.. Inte okej.

Efter jag slutat igår så gick jag till Polarn för att tjäna lide pengar, längtar som få till lönen i Januari!! Sedan på kvällen var man trötter men då kom pojken och hämtade mig... Blev väldigt sent och därför blev jag väldigt förbannad på honom, men han tyckte om mig ändå :)

Idag har man bara hängt på praktiken, sista timmen fick man betalat (alltid något), och imorgon är det samma gamla vanliga igen.. Ska dessutom också jobba hela helgen, lite trist för jag ville julbaka och mysa med pojk min.. Men pengar är minst lika bra.. Ellor?

Kvällen har varit lugn, sprungit en runda och jobbat lite på mitt svenska tal tills på måndag.. Ska snart mysa med min säng, tror den har saknat mig :)
Bild på mitt kära gäng!
puss

Kommentarer
Postat av: loottaaaa

Vi ska tala ut med forever alone imorgon, promise! :D:D:D

2011-12-18 @ 19:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0