Helgen = Slut

Jahapp då var helgen slut och det gör inte en så himla lycklig...
Har inte hänt så mycket bara massa mys!

Vaknade upp igår klockan 12 och var hemma själv. Skulle vara duktig och städa mitt rum eftersom en speciell person skulle komma på kvällen och jag ville inte att han skulle försvinna i allt smuts på mitt rum! Efter jag städat så fick man ju börja laga mat och efterrätt, får ju visa lite av mina kvinnliga kunskaper när jag får chansen! Gjorde kycklingfilemozarella med ris och sen blev de choklasmousse med nötter i till efterrätt! Mycket delicious :)

Efter de var man mätt o trött så då blev de bara mys! Kollade på en film 11.11.11, den var bra men somnade så att jag missade slutet :)
Idag gick man lucia i byn med damlaget och de var väl inte de bästa.. Regnigt och dant sen blev de lite förvirrningar i sången som vanligt :) Skola imorgon, KUL!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0