Not guilty

Jaja denna dagen har varit så jävla bra! Kom till svenskan och skulle hålla mitt tal, gick skit eftersom jag har 0 % karisma! Sen efter lektionen ville vår mentor prata med mig och mitt gäng... ajajaja, meningslöst förhör men så kul med lite drama! Man har något att skratta åt iaf ;) sen hade man lång håltimme så då gick vi runt i stan, jag skulle hänga undan ett par byxor men man kan endast göra de en dag så då kom Julle på en brilijant idé!

Jag hänger undan idag, imorgon går hon dit och hänger undan, på onsdag går Malin dit och hänger undan och sen på torsdag så är den kvar och då hänger jag undan dem till på fredag när min lön kommer! woho!! :)

Ikväller har jag pluggat islam, trött på att läsa så har istället kollat på massa dokumentärer om de istället.. Jag har också gjort chokladtryfflar som blev jätte söta :) och nu ska jag ut och springa!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0