Sleden allan

Me has varit väldigt dåligt på att skriva, har tänkte skriva men hade inget positivt att skriva och tyckte inte ni skulle få läsa massa negativt, är ju tillräckligt mörkt ute nu ändå osv..
Har spenderat de senaste dagarna på PO.P, praktik och idag var de jobb som gällde! :)
Det var full jädra rulle hela dagen lång, folk är galna nu innan jul.. Dit och jobba imorgon igen :)
Lite trist att man jobbar varje Söndag nu, längesen man tränade fotboll nu saknar de som fan!!

Saknar också en viss annan med, undra när man får se de ljuva ansiktet igen? Vem vet..
Nu ligget jag på soffan och precis som rubriken säger är jag Sleden allan! Kommer ligga här hela kvällen och röra mig så lite som möjligt, död säl m.m

Fick hem sakerna jag beställt ifrån Monki och ur&penn, syns inte bäst på denne bild men allt var finfint! :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0