Trevlig Tisdag!

Japp det stämmer! Detta har varit en utmärkt Tisdag fastän den har varit lång :)
Vaknade dock sleden som ett as och tog mig till personlig service som började kl.08, de gick snabbsnabbt och sedan var de dags för prov i kristendom! Var sjukt rädd att jag inte skulle kunna något men de var lätt som en plätt!
Skulle gått till halv fem men fick sluta efter historia provet vi hade på eftermiddagen, tackar man inte nej till :)

Ikväll har jag suttit och letat efter inbjudningskort till min student och har fastnat för detta (ska vara kort på mig i mitten)


Känner mig ute i god tid vilket är bra.. Vill ju att så många av mina nära och kära ska kunna komma! :)

Kom precis hem ifrån en springtur ute i halkan, sjukt skönt!
Nu ska jag gå och lägga mig och imorgon får man träffa sin efterlängtade Pojkvän igen, lycka!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0