You know im leaving you, you dont need me

HEJ!
Har inte hänt allt för mycket saker sedan jag skrev sist..
I Onsdags så var man i skolan sen på kvällen åkte man in till stan igen för att ha personalmöte på Polarn! Det var jätte mysigt, vi åt jullandgång (ingen stor hit för mig) drack glögg och åt godis! Vi gjorde lite vettigt också ;) Bestämde schemat över jul och la ihop några combos som blev jätte fina!

Igår så var jag på praktiken som vanligt, va inte så mycket folk men hade fått lite uppgifter av deras dekoratör att göra vilket var kul! På kvällen åkte jag till min kära (pratglada) pojk och stannade där över natten :)
Idag har jag inte planerat något speciellt, kanske dra till simhallen sen, sola och simma lite!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0