Årsfest!

Lördagen igår var rätt fullbokad. Skulle börja jobba kl. 11 men så väcker mamma mig vid nio och skriker att jag har försovit mig, smått förvirrad och panikslagen slängde jag mig upp ur sängen men upptäckte sedan att så vad de ICKE! Skulle ändå upp vid den tiden men kunde i lugn och ro fixa mig och äta frulle!

Det var faktiskt mycket att göra på jobbet vilket var kul för då går tiden snabbt! När jag hade slutat fick jag stressa hem för att sedan duscha och fixa mig snabbt som sören och sedan dra ner till planen och sedan vidare till Årsfesten på granada! :) Bra kväll, go mat och fina människor.. Dock rättså dålig musik vilket gjorde de lite drygt :P I slutet så hämtade min pojk mig och bjöd på nattamat och mys :D
Bra helg med andra ord!

Här är en bild på mig och min finaste vän Fanny :)

Puss


Kommentarer
Postat av: Arbetslos_boyboy_92

Ja det gick ju bra fastän det var svamp och lök i kycklingpajen :)

2011-11-20 @ 18:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0