Fly on the wings of love

Jahaja, igår var det lite stormigt men man tog sig ändå in till stan för att jobba! Trodde inte de skulle vara så mycket folk som de va men det var kul! Fick stänga igen stället tidigare än vanligt pga stormen som hälsade på! Så efter jag stängt igen stället så var det dags att köra hem, smått livrädd :) Fick stanna mellan broby-sibbhult eftersom de la ett träd iväg.. Efter en stund kom en bil med en man som hade motorsåg men eftersom jag hade den värsta biten kvar och knappt något batteri på mobilen så valde jag att åka tillbaka till Broby och stanna där över natten!

Och idag fick man ju stanna hemma ifrån skolan, inget man klagar på.. inte gjort något alls bakat lite muffins sen körde jag hem och nu ligger man här och ska göra lite läxa!

Imorgon blir det Lund med skolan för att besöka högskolan där, Awesome!



Puss

Kommentarer
Postat av: luttplutt

det va jag som sparka på trädet, skyll inte på berit!

2011-11-28 @ 21:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0