Freeeeeezing

 

Imorse skulle jag göra ett inlägg via mobil men ack ack detta gick inte! Men jag kan fortfarande få fram mitt budskap... Jag ville råda er alla som låg och sussade så sött i en varm säng att stanna där! DET ÄR SVIN KALLT UTE! Där stod jag, halv sju på morgonen och frös ihjäl.. Mestadels för jag var så dum att jag tog skinnjackan istället för en gosig vinterjacka...
Nu sitter jag i skolan och har Småföretagande B där vi ska arbeta med vårt UF, vi ska firra pardey för små kids!
Här är vår finfina poster till Discot!


Och här är Jag och min kompanjon Elli, fattas bara Lotta men jag äger henne på Wordfeud så därför får hon inte vara med :D


Puss

 


Kommentarer
Postat av: kungen

oooommggggg!!!! så jävla snyyggaa!!!

det kommer bli så fett,får jag komma??? har aldrig vatt på disco... hehe.. !! ååh.. aah.. kallt ute? nejdå.. 30+ ju!!!!! eller nej.



puss&kram ditt största faaaaaan!!!!! :****

2011-11-16 @ 11:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0