Lund!

Hej hej hallå!
Idag tog man bussen halv nio till Osby för att ta tåget till Lund! Som vanligt är tåget försent men dom andra var snälla nog att vänta på mig :) Vi gick direkt till ett hus som någon sa liknade Vita huset... (Idiot) Där satt vi och lyssnade på en man som pratade om universitetet vilket vi inte tyckte alls var roande så vi drog till Subway och åt och tog tåget hem.

Fick vänta i Osby över en timme för att komma hem, men tur som man har så var Gullet där och underhöll mig sen tog vi bussen hem. Egentligen skulle vi kollat på bio idag men blev inte så.. Istället ska vi baka något "kul".

Fick förresten hem min kära tröja ifrån Monki för några dagar sen och idag fick jag också hem min mysiga halsduk :D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0