Say what!

No way José! Jag, Emma Olsson har nu officiellt skaffat en blogg! Vem hade kunnat gissa detta? Innan satt man och skrattade åt alla människor som satt bakom sina små skärmar och skrev onödiga inlägg om vad de gjort hela dagarna MEN nu är jag en av er... High five!
Försökte fixa någon slags snygg design som alla andra men blev mest skit så får försöka mig på det någon annan dag!
(Nej det kommer jag inte).

Men nu till det mest intressanta i detta inlägg: Vad har JAG gjort idag? Inget extraordinärt precis, började skolan som vanligt kl.08 och skulle egentligen gått till halv 5 på eftermiddagen men istället fick man ett fint litet sms att den lektionen var inställd, lycka! Nu sitter jag här och ska snart springa en runda sedan antagligen sova i min fede säng!

.

SÅ!
Då var detta mitt första (kanske sista hehe) inlägg och det får
avslutas med en bild på fina vänner.

Puss

Kommentarer
Postat av: Liemannen

Du måste fortsätta blogga för världens bästa

2011-11-15 @ 20:35:01
Postat av: Kungen

Fyfaaan vilken grym blogg!!!! Ser upp till dig som fan!!! Puss & kram dit största fan!!!! :*

2011-11-15 @ 21:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0