Sjuk, sjukare, sjukast

Okej är kanske inte så sjuk, men det känns lite som världen ska gå under när man är en smula sjuk.. Va påväg till skolan idag men kände nej, detta går icke! Så jag hoppade av och gick och la mig hos en mysig och välkomnande pojke kl. 07 på morgonen så jävla sköööööönt! Sov till eftermiddag och ville bara ligga kvar hela dagen men det kunde man ju inte.. Gick upp och spela lite xbox innan jag skulle hem till Lönsboda igen.. Nu sitter man här och mår skit, mår ännu mer skit med tanke på att jag inte kan ut och springa nu!!! Sinne.. Får göra läxa eller något annat onödigt..
Eftersom jag är så deppidepp nu så får ni lyssna på en deppdeppig låt av världens bästa man!


Puss

Kommentarer
Postat av: Terese

Tack, allt bra?

2011-11-21 @ 19:16:10
URL: http://teresebrodin.webblogg.se/
Postat av: kungen

naaaaw stackars daj!!! tycker så synd om daj!! :(( va inte depp du är beeest!! puss&kram ditt största faaaan!! :***

2011-11-21 @ 22:21:46
Postat av: hildas porträtt

sv; Tack så mycket, ha en bra dag! :D

2011-11-22 @ 10:33:22
URL: http://hildafromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0