Winning!

Lördag idag och jag hade inte tänkt göra allt för mycket! Borde läsa vår engelska B bok som ska vara utläst nästa vecka men känner jag för detta? Svar: Nej. Istället sitter jag här, tar roliga bilder på mig själv och underhålla andra med, bra liv! Och vad sören ska jag äta idag?! Mamma jobbar alltså ingen som lagar mat till stackars mig.. Why me? Fick dock ett grymt samtal ifrån min chef som sa att de va kris! Snälla kom och hjälp! Såklart jag gör, så imorgon börjar man jobba kl.14 och får se när man slutar :D Lycka! Behöver verkligen pengar nu som sagt...

Får se vad kvällen har att erbjuda men jag och min förkylning orkar inte med något just nu så blir nog bara att ut och springa en runda!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0